top of page

Lapbook d'ART ROMÀNIC

A Història fa poc havíem de fer un treball de l’art Romànic (un lapbook en forma de llibre).

La professora ens va donar una guia per ajudar-nos a plantejar el treball, després nosaltres ja podríem afegir dades importants o fer una “escultura”, que es el que vaig fer jo.




La guía que ens va donar:


1. Què és l'Art Romànic (cronologia i definició)

2. Característiques de l'arquitectura

3. elements de l'arquitectura

4 Principals edificis que es feien i qui els manava construir

5. Materials de construcció

6.Característiques de la pintura

7. Característiques de l'escultura

8. On es localitzaven les pintures i l'escultura en els edificis?

9.Quins temes tractaven les pintures i escultures del Romànic?

10. Fotografies, dibuixos de l'arquitectura, pintura i escultura romàniques.


Com vaig fer el treball?


El que jo vaig fer va ser començar a fer la recerca d'informació i triar el que volia posar a la cartolina i fer la forma de llibre.

Una vegada ja tenia fet això vaig començar a fer l'església amb argila;

Primer vaig fer la torre, i la vaig fer massissa. Quan ja tenia la forma que jo volia (de rectangle) després de fer-li els detalls de la façana vaig fer el capitell i es va anar eixugant al aire lliure.

I mentre el campanar s'eixugava anava construint l’església.

I vaig agafar una capsa de cartró, perquè massissa es desfeia, i una vegada havia agafat les mides de la capsa per fer les làmines d’argila i colocarles a la capsa. El mateix va passar amb el terrat, mides i colocar + detalls de les teules.

Tot seguit li vaig fer dos cilindres, un de mida gran i l'altre de mida petita els vaig xepar per la meitat i només van quedar posats la meitat del gran i les dues del petit.

Després vaig fer dos cons de manera que serien els terrats dels cilindres que també acabarien tenint detalls de terrat.


Per la cartolina simplement vaig cercar un poc per la meva imaginació i em va quedar així.


Per aferrar totes les peces vaig mesclar argila amb aigua i es va crear com un adhesiu.



Érika Moreno López 2n G.


47 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page